marres tävling^^

2011-03-01 20:51:09
kategori: Allmänt   [0] kommentera
♥man kan vinna en super duper fin design på marres blogg → http://marreisthename.blogg.se/
Om du vill gå direkt till tävlingen → http://marreisthename.blogg.se/2011/march/gratis-design.html
jag vill såå gärna vinnna den här fina designen, eftersom jag e dålig på att göra designer och vill ha en unik design så vill jag jätte gärna vinna den här designen! min blogg e ny och jag har inte hunnit fixa en fin:S jag tycker den här designen e såå himla snygg och passar min blogg+jag behöver verkligen en! jag e desperat! :D Jag vill få den här designen också för att den är unik och fin och jag kan ju inte göra en sån här fin design själv, och om man har en unik och fin design så tror jag att man får mer läsare:) Min design som jag har nu e ganska tråkig och inte en unik design med bilder och så där och jag har letat jätte länge på internet på designer men hittar inga fina och jag försöker göra en fin design fast det går aldrig :( Jag  blev super duper glad när jag såg den här tävlingen så hoppas , hoppas,  hoppas jag vinner! :) :) ♥♥♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin