påsklov ♥

2011-04-13 20:32:31
kategori: Allmänt   [1] kommentera
jag lääängtar verkligen as myycket till påsklovet ♥ ovanligt mycket. Men som tur är det ju bara två dagar kvar i skolan sen har vi påsklov!! Vad ska ni göra på påsklovet? Själv ska jag va hemma, va med kompisar och random stuff ;) Bara va hemma ni vet, men förra året på påsklovet drog vi till Venedig, längtar dit! ♥ Det var superduper fint där, jag rekomenderar er at åka dit för varje år sjunker Venedig och snart kommer Venedig ha vatten över sig! Så passa på nu, upplev  "vatten staden" ♥
ja det var lite bilder från förra året och jag tycker jag har förendrats jätte mycket sen dess både på insidan och utsidan :S

alma

Måste ba säga, fyfan va sööt du va på dessa bilder. Älskar dejj :-)

2011-04-20 14:37:00



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin