getingar vs bronsar?

2011-04-11 20:16:52
kategori: Allmänt   [0] kommentera
asså en sak som jag är jääte rädd för är getingar! asså överdrivet rädd. Så fort jag ser en springer jag iväg och roppar på mamma liksom! men jag är faktiskt inte rädd gör humlor, de är gulliga ♥ Sen e jag as rädd för bromsar, omg! det var en gång i italien och vi hade gått upp till en liten by och sen skulle vi gå ner för en liten stig för att " utsikten var fin" och det var tusen biljarder bronsar som flög över våra huvuden och jag typ sprang alla kilometerna ner och skrek! det var inte kul! men om jag ska säga vilken jag är räddast för att det nog getingar, jag vet inte vad som är så hiiiimmllla läskigt med dem, but they are kind of creeeepyy!
pusss♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin