vilken coca cola? =)

2011-02-24 21:15:49
kategori: Allmänt   [2] kommentera
Godnatt alla söta läsare :) imorn tänkte jag göra en visning på hur jag sminkar mig (om jag hinner) och jag kommer börja med en ny kategori! så kolla in! :) Just nu dricker jag Coca Cola zero, alla säger att man ska dricka vanlig Coca Cola bara för att i coco cola zero eller Coca Cola light så finns det typ ett ämne som är dåligt, men om man ska va ärlig så gillar jag inte Coca Cola så mycket, smakar så sockrigt! gott ska det va! ;) vilken Coca Cola gillar ni?
ska inte babbla mer utan bye bye ♥

Sv

Tack det samma :)

2011-02-25 14:22:23
gissa vem jossihjärta

alltså duu, att du aldrig lyssnar på mig ... man ska inte dricka de :) aspartan e dåligt :) :P <3

2011-02-28 12:29:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin