choklad bollar :D

2011-02-28 20:09:26
kategori: Allmänt   [0] kommentera
idag gjorde jag ingenting förutom att baka mumsiga choklad bollar ♥ jag hade ingenting att göra så jag bakade lite^^ Jag har typ försökt få fram bilderna men det funkar inte!! så jag länkar dem istället :)
jag var tvungen att lägga ut dem på facebook för att kunna länka -.-
men här har ni två bilder, tryck här och här. ( albumet som jag lagde ut på heter mattan äter en äcklig sak fast jag bara lagde ut dem där so you know)

blir så irreterad vrf det inte funkar och ladda upp bilder!!!! GAAHH!!! det har ju alltid funkar :S aja, ska fixa det :D
Imorn blir det en rolig dag, först ska jag äta frukost på Zinken och sen ska jag shoppa ♥ hörs sen, puss o kram ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Tillbaka till startsidan


bloglovin